Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Milicz
Wybieramy manekiny do sklepu odzieżowego

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Otwierając sklep z odzieżą musimy zastanowić się, jakich manekinów potrzebujemy do ekspozycji naszego towaru. Poniżej prezentujemy kilka wskazówek, które mogą ułatwić wybór.
Wybieramy manekiny do sklepu odzieżowego

Statyczne czy dynamiczne

 

Jednym z podstawowych kryteriów doboru jest specyfika ruchu. Na rynku dostępne są zarówno manekiny dynamiczne, jak i statyczne. Te pierwsze można podzielić na dwa typy. Manekiny dynamiczne ukazane są w określonej fazie ruchu. Uchwycono je w najróżniejszych pozycjach, dzięki czemu będą idealne do odzieży sportowej. Jednak na rynku pojawiają się manekiny, które imitują ruch: tańczą, jeżdżą na rowerze. Modele są już tak precyzyjnie wykonane, że takie detale jak chociażby krawat wydają się ruszać razem z nimi. Manekiny dynamiczne są dostępne także w wielu wariantach kolorystycznych. Oryginalna barwa połączona z niekonwencjonalną pozą może okazać się idealnym uzupełnieniem dobrze zaaranżowanego wnętrza. Modele statyczne z kolei są częstym elementem dekoracji sklepów z elegancką odzieżą.  Na rynku można znaleźć szereg manekinów wykonanych w sposób abstrakcyjny, dostępnych najczęściej w dwóch wariantach kolorystycznych. 

 

Z głową czy bez?

 

Kolejnym kryterium, któremu warto się przyjrzeć, jest zakup manekina z głową bądź bez. Zazwyczaj firmy decydują się na modele całopostaciowe, w jednym kolorze i bez makijażu. Wersję bez głowy wybierają ci, którzy w jej miejsce chcą umieścić logo firmy. Coraz bardziej popularne są natomiast manekiny w kolorze cielistym, ze względu na naturalny wygląd prezentowanych ubrań. Właściciele butików coraz częściej stawiają też na modele lakierowane farbami metalicznymi. To nowy trend, który z czasem  może stać się powszechny.

 

Na co jeszcze zwracać uwagę?

 

Przede wszystkim manekiny możemy dobierać do towaru, który chcemy sprzedawać.  Jeśli chcemy eksponować stroje wieczorowe, to kolekcja Aegon jest dla nas. Manekiny z tej serii charakteryzują się wyczuciem estetyki i klasy.  Perfekcyjne i minimalistyczne sylwetki idealnie oddadzą piękno wizytowych sukni i z pewnością zainteresują potencjalnych klientów.

 

LOFT – młodzieńcza niezależność

 

Prowadząc sklep odzieżowy dedykowany młodemu pokoleniu, warto pomyśleć o manekinach, które będą nawiązywać do prowadzonego przez nastolatków trybu życia. Kolekcja Loft spełnia te kryteria, łącząc w sobie młodość, wolność i niezależność. Manekiny te są dynamiczne, a szary kolor oddaje zarówno nowoczesność kolekcji, jak i Twojego sklepu. Jeśli natomiast specjalizujemy się w odzieży w stylu retro, to kolekcja Old Modern będzie najlepszym rozwiązaniem. Dzięki wyginanym kończynom będziemy mogli ułożyć manekina wedle naszych potrzeb. Podsumowując, obecnie możemy wybierać manekiny spośród tysięcy modeli. Dzięki temu każdy właściciel sklepu odzieżowego bez problemu znajdzie coś dla siebie.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 18 kwietnia 2024
Imieniny
Apoloniusza, Bogusławy, Go?cisławy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl