Gadżety reklamowe występują w różnych postaciach, a dostępnych na rynku jest coraz więcej rodzajów wybieranych w zależności od okoliczności w jakich mają być wykorzystane. Jedna ważna rzecz jest natomiast uniwersalna – każdy lubi otrzymywać nawet skromne podarunki i jeśli dostanie przedmiot z logiem naszej firmy – będzie miło ją kojarzył nie tylko przez chwilę, ale także później, w życiu codziennym, używając prezentu do różnych czynności.
Zrób wrażenie na targach lub konferencji! Jakie gadżety reklamowe wybrać?
Bardzo dobrym pomysłem na budowanie wizerunku swojej firmy czy też danej marki są gadżety reklamowe rozdawane podczas targów lub konferencji. Zazwyczaj w takich miejscach swoje stoiska czy też prezentacje ma sporo podmiotów, a osoba uczestnicząca w wydarzeniu może nie wszystkie je spamiętać przez natłok informacji. Dlatego właśnie idealnym rozwiązaniem są gadżety reklamowe, które nawet po czasie pozwolą wrócić komuś pamięcią do konkretnej marki, oferty czy firmy. Mozna je zamówić, między innymi w firmie Reklamowe24, na gadzety-reklamowe.com.
Warto zatem skorzystać z tej opcji, która będzie doskonałym uzupełnieniem pozostałych działań podjętych podczas targów i konferencji. Tym bardziej, że wybór gadżetów nadających się na tego typu eventy jest naprawdę spory. Mogą to być między innymi:
-
Smycz z nadrukowanym logo, nazwą firmy lub hasłem czy sloganem
-
Pendrive USB z brandingiem marki, który z pewnością prędzej czy później będzie wykorzystany przez obdarowaną osobę i dobrze skojarzy go z firmą
-
Słodycze reklamowe – zapewne niektórzy przekąszą je na miejscu, ale większość weźmie też na zapas i wróci do nich po jakimś czasie
-
Breloki, czyli bardzo klasyczny podarunek, którym nikt nie pogardzi
-
Notesy – są bardzo przydatne i z pewnością klienci będą z nich korzystać, a w dodatku mają sporo możliwości na umieszczenie nie tylko grafiki, ale i różnych haseł
-
Torby wielorazowego użytku – ten gadżet jest o tyle dobrym pomysłem, że coraz więcej osób odchodzi od korzystania z tak zwanych jednorazówek, a więc jest duża szansa, iż ktoś pójdzie z naszą torbą na zakupy, a wtedy nie tylko on będzie dobrze kojarzył markę, ale zobaczą ją też inne osoby, które spotka w sklepie czy na ulicy
-
Teczki ofertowe (aktówki) – jeśli mamy jakieś materiały, które chcemy przekazać uczestnikom targów lub konferencji, to koniecznie zróbmy to w dedykowanej teczce, którą wezmą ze sobą do domu i być może będą dalej jej używać
-
Długopisy reklamowe – ten przedmiot każdy chętnie weźmie ze sobą, gdyż jest przydatny w bardzo wielu sytuacjach, nie zajmuje dużo miejsca, a w dodatku często zdarza się, że ktoś nas pyta czy nie mamy go na chwilę pożyczyć