Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Milicz
Nowe skuteczniejsze SEO od Media Click na wyciągnięcie ręki

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
We współczesnym świecie, wypełnionym po brzegi reklamami całkiem ciężko znaleźć osobę, która nigdy nie słyszała o istnieniu marketingu internetowego. Widoczność w sieci jest niezwykle ważna dla firm, chcących dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów. Internauci zaś często swe poszukiwania zaczynają od wyszukiwarki Google, wpisując określone hasła, zapytania o konkretne produkty, czy usługi. Właśnie dlatego pracę nad swoją widocznością warto zacząć właśnie od wyszukiwarki internetowej, a dokładniej za pomocą pozycjonowania. Obecnie nietrudno znaleźć agencję, zajmującą się SEO, warto jednak zgłosić się do takiej, która ma wizję i skuteczną strategię w zanadrzu, a właśnie taką jest firma z Wrocławia - Media Click.
Nowe skuteczniejsze SEO od Media Click na wyciągnięcie ręki

Słów kilka o Prime-Time

Strategia Prime-Time została opracowana przez wrocławską agencję, na podstawie wieloletniej obserwacji podczas pozycjonowania stron klientów o rozmaitym profilu działalności. Nie jest to zwyczajna strategia, polegająca na bezmyślnym zdobywaniu pustych pozycji w Top10, bez korzyści i zysku dla właściciela strony. Specjaliści z Media Click wiedzą, że najważniejszy jest dla klienta efekt biznesowy, czyli ostateczne zyskanie nowych klientów, czy sprzedaż w sklepie internetowym. Znacznie ważniejszym celem niż zdobycie wysokich pozycji, jest więc widoczność, generująca dla strony wystarczająco duży ruch i gwarantująca sprzedaż produktu. Właśnie dlatego same SEO może nie wystarczyć, a strategia Prime-Time opiera się na kompleksowych działaniach, prowadzonych jednocześnie, dla zmaksymalizowania rezultatów i konwersji. Posłużywszy się wieloma kanałami, czyli poza tzw. organic search (wyniki organiczne) również kampaniami płatnymi w Google Ads, czy reklamami na portalach Facebook i Instagram, zwiększa się swoje szanse na dotarcie do grona potencjalnych klientów. Wielokanałowe działania to nie wszystko, specjaliści bowiem systematycznie monitorują efekty i prowadzone działania, dostosowując się również i słuchając potrzeb konsumenta.

Kompleksowość i elastyczność to filary sukcesu

Agencja Media Click doskonale wie, że potrzeby klientów się zmieniają, wraz z trendami zmieniającymi się cyklicznie, sezonowo, dlatego wdrażając w życie swoją strategię Prime-Time, stale monitorują zachowania użytkowników w sieci. Strona, która nie nadąża za trendami, zwyczajnie zginie wśród konkurencji i spadnie na dalsze pozycje wyszukiwarki, nie zostając dostrzeżona przez odbiorców. Ważna jest, więc skrupulatna analiza słów kluczowych, jakie są szukane przez użytkowników i wybranie takich, które pozwalają na lepszą konwersję. Właśnie dlatego istotna W SEO jest również analiza danych na podstawie kampanii Google Ads. Działania w kampaniach płatnych w wyszukiwarce powinny być ze sobą spójne i wzajemnie się dopełniać. Istotna jest również relacja między agencją, opiekującą się stroną w zakresie pozycjonowania, a jej właścicielem. O dobrej współpracy pamiętają eksperci z Media Click, dlatego klienci decydujący się na Prime-Time otrzymują wyłącznie przejrzyste raporty i konkretne działania, nakierowujące ich biznes na sukces w Internecie.

Źródło: www.mediaclick.pl


MR



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl