Słów kilka o Prime-Time
Strategia Prime-Time została opracowana przez wrocławską agencję, na podstawie wieloletniej obserwacji podczas pozycjonowania stron klientów o rozmaitym profilu działalności. Nie jest to zwyczajna strategia, polegająca na bezmyślnym zdobywaniu pustych pozycji w Top10, bez korzyści i zysku dla właściciela strony. Specjaliści z Media Click wiedzą, że najważniejszy jest dla klienta efekt biznesowy, czyli ostateczne zyskanie nowych klientów, czy sprzedaż w sklepie internetowym. Znacznie ważniejszym celem niż zdobycie wysokich pozycji, jest więc widoczność, generująca dla strony wystarczająco duży ruch i gwarantująca sprzedaż produktu. Właśnie dlatego same SEO może nie wystarczyć, a strategia Prime-Time opiera się na kompleksowych działaniach, prowadzonych jednocześnie, dla zmaksymalizowania rezultatów i konwersji. Posłużywszy się wieloma kanałami, czyli poza tzw. organic search (wyniki organiczne) również kampaniami płatnymi w Google Ads, czy reklamami na portalach Facebook i Instagram, zwiększa się swoje szanse na dotarcie do grona potencjalnych klientów. Wielokanałowe działania to nie wszystko, specjaliści bowiem systematycznie monitorują efekty i prowadzone działania, dostosowując się również i słuchając potrzeb konsumenta.
Kompleksowość i elastyczność to filary sukcesu
Agencja Media Click doskonale wie, że potrzeby klientów się zmieniają, wraz z trendami zmieniającymi się cyklicznie, sezonowo, dlatego wdrażając w życie swoją strategię Prime-Time, stale monitorują zachowania użytkowników w sieci. Strona, która nie nadąża za trendami, zwyczajnie zginie wśród konkurencji i spadnie na dalsze pozycje wyszukiwarki, nie zostając dostrzeżona przez odbiorców. Ważna jest, więc skrupulatna analiza słów kluczowych, jakie są szukane przez użytkowników i wybranie takich, które pozwalają na lepszą konwersję. Właśnie dlatego istotna W SEO jest również analiza danych na podstawie kampanii Google Ads. Działania w kampaniach płatnych w wyszukiwarce powinny być ze sobą spójne i wzajemnie się dopełniać. Istotna jest również relacja między agencją, opiekującą się stroną w zakresie pozycjonowania, a jej właścicielem. O dobrej współpracy pamiętają eksperci z Media Click, dlatego klienci decydujący się na Prime-Time otrzymują wyłącznie przejrzyste raporty i konkretne działania, nakierowujące ich biznes na sukces w Internecie.
Źródło: www.mediaclick.pl