Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Milicz
Obsługa sklepów internetowych na ostatniej prostej

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Obsługa sklepów internetowych ze względu na swoją złożoność jest omawiana w wielu artykułach, dostępnych w sieci. Zainteresowanie tą tematyką nie jest przypadkowe. To wciąż młoda branża, która rozwija się wraz postępem technologicznym. Jednocześnie na jej sukces składa się zdecydowanie więcej składników niż to ma miejsce w tradycyjnym handlu. Dzisiaj chyba większość społeczeństwa przynajmniej raz w swoim życiu kupiła coś drogą elektroniczną. Część na pewno korzysta z tego rozwiązania zdecydowanie częściej. Jest to przecież okazja dla każdego, by mieć dostęp do wielu towarów, konkurencyjnych tak jakościowo, jak i cenowo. Nawet najlepiej zaopatrzone sklepy nie są w stanie konkurować z tym, co ma do zaoferowania e-handel.
Obsługa sklepów internetowych na ostatniej prostej

Obsługa sklepów internetowych – kategoria ostatniej mili

Nie każdy jednak wie, że obsługa sklepów internetowych, to nie tylko przyjęcie zamówienia, odpowiednie przygotowanie przesyłki i przekazanie jej firmie kurierskiej. Warto wiedzieć, że jest jeszcze jeden element, który ma duży wpływ na to, by przekazać klientowi zamówiony towar. W literaturze, poświęconej zakupom drogą elektroniczną, znajdziemy pojęcie ostatniej mili. Jest to odcinek, jaki pokonuje kurier, który – okazuje się – może czasami być najkosztowniejszym w całym procesie obsługi klienta. Dlaczego? Spróbujemy to wyjaśnić.

Obsługa sklepów internetowych – ostatnia prosta

Otóż można śmiało powiedzieć, że obsługa sklepów internetowych, ma swoich bohaterów. Są nimi niewątpliwie osoby, które kompletują zamówienie, przygotowując je do przesyłki. Ale również ci, którzy na ostatniej prostej, starają się dotrzeć z przesyłką do tego, kto zamówił konkretny produkt. Okazuje się, że ta ostatnia prosta bardzo często stanowi jedno z większych wyzwań dla firm kurierskich. A przyczyn tego stanu rzeczy jest całkiem sporo. Mogą to być zakorkowane ulice lub remontowane drogi. Jednocześnie, w związku z tym, że firmy najczęściej dostarczają towar w podobnych godzinach, nie zawsze trafiają na kogoś, kto jest w stanie odebrać przesyłkę. Wreszcie po trzecie – jeżeli to się nie uda, mogą próbować raz i drugi bez skutku.

Poszukiwania rozwiązań idealnych

Rzecz jasna znajdują się i na to rozwiązania, jak chociaż takie, gdzie klient nie otrzymuje do rąk własnej przesyłki, a jedynie w miejscu, skąd musi ją odebrać. W tym zakresie od dobrych kilku lat szuka się optymalnego rozwiązania. Nawet jeżeli dzisiaj paczkomaty mogą się wydawać czymś, co wychodzi naprzeciw tym potrzebom, to trzeba wiedzieć, że nie zawsze klient będzie z tego zadowolony. Jest to w końcu również inwestycja w czas, który trzeba pokonać, by odebrać zamówiony produkt. Niemniej już po tej krótkiej wyliczance widać wyraźnie, że obsługa sklepów internetowych niejedno ma imię.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl